בקשה להחלפה / החזרה / ביטול עסקה
1. ביטול עסקה שבוצעה באתר החברה
1.1 באפשרותך לבטל את הרכישה שביצעת באתר האינטרנט תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או ממועד קבלת פרטי העסקה, לפי המאוחר, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981, וזאת על פי ההוראות והתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן. ביטול עסקה שבוצעה על ידי הלקוח באתר האינטרנט, יכולה להינתן באמצעות מסירת הודעת ביטול על ידי הלקוח לחברה וזאת במסגרת תקופת הביטול – מיום העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או קבלת המסמך המכיל את פרטי העסקה – לפי המאוחר.
1.2 על אף האמור, באפשרות לקוח שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן) לבטל את הרכישה שבוצעה על ידו באתר בתוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. מובהר, כי החברה תהא רשאית לבקש מהלקוח תעודה כמפורט בחוק להוכחת היותו אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.
1.3 על הלקוח להחזיר את הפריט לאחת מחנויות החברה, במהלך שעות הפעילות של החנות, כשהוא סגור באריזתו המקורית, שלם וללא כל פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל סוג שהוא יחד עם החשבונית או ההזמנה מהאתר.
1.4 יובהר, כי ההחזר הכספי יועבר לביצוע רק לאחר בדיקת הפריט במשרד הראשי של החברה ובכפוף לאמור בסעיף 1.3 לעיל. לא ניתן לקבל החזר בחנות.
1.5 במקרה של ביטול עסקה כאמור שלא עקב פגם, תחזיר החברה לצרכן, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידו, תבטל חיובו בשל העסקה ותמסור לו עותק מהודעת הביטול. החברה תגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר העסקה או 100 ₪ לפי הנמוך מביניהם.
1.6 ככל שקיימת ללקוח זכות ביטול הרכישה בהתאם לתנאי מדיניות זו כמפורט לעיל ולהלן, ו/או בהתאם לחוק, יתאפשר לו לבטל את הרכישה באמצעות מסירת הודעת ביטול לחברה, הכוללת שם מלא ומספר תעודת זהות שלו, בכל אחת מהדרכים המפורטות להלן:
– הודעה בע”פ
– במסירת הודעה בחנויות החברה (לא כולל חנויות בן גוריון), או במחלקת קשרי לקוחות במס’ הטלפון 03-5392474 / 03-5392472
– שליחת הודעה בדואר רשום – רחוב משה דיין 3, יהוד 5645001 (לידי מחלקת שירות לקוחות)
– בדואר אלקטרוני לכתובת: service@hstern.co.il
לתשומת ליבכם – רק פניות בנושא ביטול עסקה יטופלו דרך טופס זה
2. החזרת/החלפת פריט שנרכש באתר החברה
2.1 באפשרותך להחזיר או להחליף פריט בפריט אחר בכל אחת מחנויות העיר (לא כולל חנויות בן גוריון) בהתאם לתנאי החברה, תוך 30 יום מיום הרכישה.
2.2 על הלקוח להחזיר את הפריט שנרכש כשהוא סגור באריזתו המקורית, שלם וללא כל פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל סוג שהוא יחד עם החשבונית או ההזמנה מהאתר.
2.3 במידה והלקוח קיבל את הפריט כמתנה ועקב זאת אין בידיו להציג חשבונית או את ההזמנה המקורית שבוצעה, יהיה עליו להציג פתק החלפה שנשלח עם ההזמנות במקרים כאלה.
3. יצירת קשר
בכל שאלה או פניה הנוגעת לתנאי מדיניות זו, ניתן לפנות אל שירות הלקוחות החברה דרך המייל: service@hstern.co.il בכל עת, וכן באמצעות מספר הטלפון 03-5392474 / 03-5392472, בימים א’-ה’, בין השעות 8:30-17:00.